pruttbarn

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av sara persson - 1 januari 2010 18:04

Calle Kristiansson - Walking in Memphis

Av sara persson - 1 januari 2010 15:29

Tjenare!


Idag har jag inte vart social alls , det enda jag har gjort är suttit framför datan och kollat på tv. Ingen e typ hemma, eller nu kanske men jag vet inte det tror jag inte. På fredag börjar skolan -.- Det här lovet har gått jätte fort fst det har ju inte vart så länge. Pappa håller på att ladda ner sims 3 till mig men det är klart vid 7 tiden typ. Jag bloggar mer ikväll.

Då kommer kanske bilderna också.


Pusspuss


,


Av sara persson - 1 januari 2010 12:16

Tjenare!


Vaknade 11 idag som e sent för min del för jag sover aldrig så länge men det vár väl för vi va uppe nästan till två fast jag somnade innan tolv x) Men sen typ tio i så vaknade och vi gick ut och smällde. Vi har några små raketer kvar som vi ska smälla, iaf jag ville åka till nacka forum idag men det är stängt så jag vet inte vad jag ska göra för alla andra är i stallet och dom har uss dag så det e typ stängt. Får se om jag hittar på något annars kommer jag bli sittandes här hela dagen. Bilderna kommer under dagen.


Pusspuss


   'Bild från i somras


,

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Sara och bor i Haninge. På fritiden spelar jag fotboll och rider (är i stallet) eller med mina kompisar. Jag gillar också att radigera bilder i photoshop
Kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards