pruttbarn

Alla inlägg den 25 december 2009

Av sara persson - 25 december 2009 10:38

Tjenare!


Här får ni bilder på vad jag fick :)


Prickig tröja av mormor  

Nagellack från m och p

  

Tröja från m och p  

Tröja från m och p

  

två bilpaket från min morbror  

två par sockor från m och p  

Hörlurar från m och p  

Presentkort, 500 kr av m och p  

Mascara med vibrator av m och p  

Dataspel från m och p  

Lösögonfransar av m och p    lyckta av lotta   

tre hundra kronor och en liten glasgran av farfar


Sen fick jag två hundra av min lotsas farfar också


Drar till jämtland ikväll, innan ska vi äta på restaurang så jag vet inte om jag hinner blogga för jag måste hinna med massa grejjer och i jämtland ska jag försöka blogga en gång om dagen och min telefon funkar inte där eller den har ingen mottagning så om man skickar sms kommer det inte fram men dom kommer om vi åker in till "stan" 


Pusspuss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Sara och bor i Haninge. På fritiden spelar jag fotboll och rider (är i stallet) eller med mina kompisar. Jag gillar också att radigera bilder i photoshop
Kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards